fredag 12 oktober 2007

Helt hypotetiskt

Alltså, jag har ju valt att hålla den här bloggen ganska anonym. Jag menar, om man känner mig och springer på bloggen så fattar man nog ganska snart att det är jag, men jag har aldrig sagt till någon att jag skriver här. Så jag undrar om det innebär att jag skulle kunna skriva om jobbiga och personliga saker som:

"min pojkvän var otrogen med en brud för två månader sedan, och idag superpoke-kysser hon honom på facebook, jag lackar ur och han berättar då att det är för att hon har smittat honom med klamydia, för att han sa att det var okej, att det var bådas fel, och han har skämts massor, men nu berättar han detta för mig på fredag eftermiddag, så att jag alltså måste gå och oroa mig hela helgen och tidigast kan gå och testa mig på måndag, vänta en vecka på svar och sedan äta penicillin i en vecka till och hoppas att jag inte blev steril på kuppen"

Undrar om jag skulle kunna skriva det...

Inga kommentarer: