lördag 20 oktober 2007

The munchies?

Har varit sugen på onyttigheter hela dagen och tillät just mig själv att äta en rostad macka med jordgubbssylt (i brist på marmelad) och ost. Och det var fan det godaste jag har ätit på riktigt, riktigt länge! Är det avslutandet av Efexor-kuren som ger mig the munchies möjligen? M-m-mm som Licence to grill-kocken skulle ha sagt.

Senare: nu är grönt te med citronsmak det godaste! Det här är helt sjukt, som att jag har gått omkring i ett smakmässigt töcken och nu fann jesus. Hallelulja!

Fast nu när jag undersöker det hela närmare, "smakpåverkan" är tydligen en biverkan av efexor. Så jag har antagligen gått omkring med bedövade smaklökar några månader. Nämen, vad trevligt. Haha, kommer att tänka på alla som har ätit mat som jag har lagat, det kan ju ha smakat helt fel! Ingen som har sagt något, men folk är ju finkänsliga... haha.

Inga kommentarer: