torsdag 19 april 2007

Kan folk ta sitt jävla ansvar!



Jag är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen – kan folk på det här stället (mitt jobb) ta sitt jävla ansvar! Ingen verkar fatta att saker de gör påverkar andras arbete. ”Nämen, jag ändrar namnet på den här brevlådan jag” utan att tänka på att det finns hänvisningar till det gamla namnet på 10 ställen. ”Men vaddå, jag har ju bara lagt till en funktionalitet i mitt system” Ja, men informera de människorna som tror att de fortfarande ska utföra den arbetsuppgiften manuellt då. "Jaha, låg det dokumentet där, men jag har lagt det här istället". Kan du tänka på de människorna som ska ANVÄNDA dokumentet då? Eller tror du att det är till för dig, du kan ju redan sakerna!

Och så tänkte jag att jag kunde gå ut och gå, det brukar hjälpa, men nej – då regnar det. Sitta på motionscykeln ett tag då? Nej, de spelar innebandy där nere.

Snart skiter jag i det här.

Inga kommentarer: