söndag 8 april 2007

Soffläge

Har parkerat mig i soffan framför tv:n – just nu Persson-dokumentären och fjärrisen är för långt borta. F är i Globen och fotograferar, konstigt jobb han har.

Hörde att Persson är en av få som pratar i färdig text – alltså så att man kan skriva ner det han säger rakt av utan hmm och liknande. Av dokumentären att döma verkar det stämma. Skum gubbe.

Drinkar och Stockholmsspelet hemma hos J igår. Jag gick minsann och vann. Sedan blev det studiebesök på Spyan, men det var tydligen på Berns det hände. Ja ja, vad är en bal på slottet… Jag menar Bob Hansson och Staffan Hellstrand var ju i alla fall där vi var. Tjo!


Så nu ligger man här halvbakis och ganska mycket pankare. Borde gå ut i fina vädret, men det är så jävla kallt. (Vet jag eftersom jag var nere och handlade ägg innan, som älsklingen sedan tillagade).

Annars Bara Bra! Vaknade med Of Montreals Heimdalsgate Like a Promethean Curse i huvudet.

Inga kommentarer: