söndag 24 juni 2007

Väderberoende

Jag har blivit väderberoende. Alltså, jag har ju alltid varit beroende av att solen skiner för att jag ska må bra, men nu är jag beroende av att kolla vädret på internet hela tiden. Nästa helg är det Accelerator. Enligt uk.weather.com ska det bli 11-17/19 grader och skurar. Det går ju inte! Så då måste jag kolla vädret hela tiden för att se om det har ändrats. Jobbigt mycket. Måste komma på någon bra bestraffning för mig själv, så här kan det inte hålla på.

Måndagens väderprognos säger 11-18 grader och skurar

Tisdagens väderprognos säger 11-19/20 grader och mest till delvis molnigt!

Onsdagens väderprognos säger växlande molnighet 12-19 grader på fredag, och skurar 11-19 på lördag...

Nej! Torsdagens väderprognos säger 13-21 grader och skurar på fredag, eftermiddagsskurar och 12-20 grader på lördag.

Och fredagens prognos säger 12-21 grader och skurar kl 12-21, lördag skurar 12-18 grader, kl 12-21. Blä.

Inga kommentarer: