söndag 1 juli 2007

TV on the radio på stora scenen, fredag kl 19:45

Anna meddelar att hon är på väg, och vi ställer oss i kön till ölförsäljningen för att kunna servera henne en öl när hon kommer in. Vi sätter oss i gräset för att titta på TV on the radio, Anna ansluter, surar lite över att hon missat Gossip men hämtar sig med ölen. Själv börjar jag dock få riktigt ont i huvudet, och försöker kurera mig med en ipren och en halv liter vatten.


Foto: Annika Berglund

TV on the radio skulle ju vara så himla bra, men jag var skeptisk innan. Har ju alltid haft väldigt svårt för flöjt. Blev heller inte frälst, även om det såklart inte var dåligt på något sätt.

2 kommentarer:

Olle sa...

jag tyckte de gjorde accelerators bästa spelning. klipp ut spelningen och klistra in den då interpol eller bright eyes spelade, det hade blivit ännu bättre!

J sa...

Jo, jag håller med dig om att en senare tid (=mer mörker) hade gjort spelningen gott.